Na slovenský trh vstupuje Košík.sk. Logistiku mu zabezpečí DODO
Bratislava, 30. máj 2024 – Online supermarket Košík, ktorý v Českej republike patrí medzi lídrov v online nakupovaní, expanduje na slovenský trh. Prvotriedna zákaznícka skúsenosť vrátane služby Multikup, ktorá umožňuje nákup viacerých produktov za výhodné ceny či špeciálne týždňové akcie prichádzajú na Slovensko. Doručenie v deň objednania zabezpečí technologicko-logistická spoločnosť DODO.
Online supermarket Košík sprístupnil koncom mája svoje služby obyvateľom Bratislavy, Zvolena a ich okolia. V nasledujúcich mesiacoch sa možnosti efektívneho online nakupovania z portfólia viac ako 9 000 skladových produktov postupne rozšíria do Banskej Bystrice, Žiliny, Nitry, Trnavy, Košíc, Prešova a priľahlých obcí. Rovnako ako v Českej republike, doručenie nákupu už od troch hodín po objednaní zaistia kuriéri technologicko-logistickej spoločnosti DODO. Aktuálny stav objednávky a polohu kuriéra je možné sledovať v mobilnej aplikácii.
Pohodlné a výhodné doručenie osloví aj tých, ktorí nenakupujú online
Objednávky budú kuriéri DODO doručovať denne už od 7:00 ráno do 22:00 večer. V prípade, že vaša objednávka dosiahne cenu 50 €, dopravu máte zadarmo. Pri menších nákupoch začínajú ceny dopravy od 0,99 € pri 2-hodinovom slote. Vzhľadom na čas a energiu, ktoré je nutné vynaložiť pri nakupovaní počas špičky po práci alebo v zhone pred odchodom do práce, takúto službu ocenia tí, pre ktorých je efektívne využívanie času prioritou.
Online supermarket Košík.sk plánuje v prvej fáze osloviť približne 2 milióny zákazníkov a naučiť ich, že vybaviť veľký nákup pohodlne, efektívne, výhodne a kvalitne je možné aj bez toho, aby merali cestu do jedného alebo viacerých supermarketov. Cenová stratégia je nastavená tak, aby veľký nákup obsahujúci ovocie, zeleninu, čerstvé aj trvanlivé potraviny či drogériu stál rovnako alebo menej ako v kamenných supermarketoch či iných online predajniach.
„Chceme ukázať, ako podľa nás vyzerá budúcnosť pohodlného nakupovania a najmä to, že je to štandard, ktorý si môže dovoliť každý. Samozrejme túto možnosť chceme predstaviť čo najväčšiemu počtu Slovákov. Uvedomujeme si, že množstvo domácností stále nie je úplne pripravených prejsť výlučne na online nakupovanie. Veríme však, že keď Košík vyskúšajú, stane sa ich pravidelným partnerom, na ktorého sa budú môcť vždy spoľahnúť,“ hovorí Robert Brejc, International director spoločnosti Košík.sk.
Distribúcia a logistika pod kontrolou
Spoločnosť DODO je najvyužívanejším európskym doručovateľom v oblasti rozvozu potravín a má tak bohatú expertízu. „Hygienickú bezpečnosť termoboxov, v ktorých prevážame potraviny, pravidelne overujeme laboratórnymi testami a nákladové priestory vozidiel dezinfikujeme ozónom. Týmto spôsobom zákazníkom garantujeme, že potraviny z online supermarketu dodávame v rovnakej kvalite, ako keď boli vyskladnené,“ opisuje Ivo Velíšek, CEO SK & CZ technologicko-logistickej spoločnosti DODO a dodáva, že kuriéri prechádzajú odborným školením na manipuláciu s potravinami, čo zabezpečuje najvyššie štandardy bezpečnosti a kvality pri doručovaní. Flotila DODO je vybavená pokročilými chladiacimi systémami, ktoré pri rozvoze zaručujú optimálne skladovacie podmienky.
Prepravným autám Košíka bude na slovenských cestách dominovať fialová farba. Hravé logo dopĺňa bochník chleba, ktorý má v sebe šikovne zašifrovanú pozitívnu emóciu v podobne skrytého smejúceho sa smajlíka. „Prajeme si, aby sa náš fialový brand stal synonymom príjemného, výhodného a hlavne pohodlného nakupovania vo veľkom,“ dopĺňa Klára Tanzerová, marketingová riaditeľka spoločnosti Košík.sk.
Košík.sk spolupracuje so spoločnosťou METRO. Zaujať chce cenami, najlepším mäsom a rybami na trhu
Z hľadiska sortimentu má plnú dôveru online supermarketu Košík.sk jeho strategický partner METRO, ktorý bude Košík podporovať v expanzii prostredníctvom všetkých svojich regionálnych predajní. Košík garantuje najvyššiu kvalitu produktov na trhu najmä pri čerstvom mäse a rybách.
Online supermarketu Košík.sk záleží na spokojnosti a dôvere zákazníkov, v prípade nespokojnosti preto ponúka unikátnu možnosť rýchlej online reklamácie. Za každú reklamovanú položku vráti Košík zákazníkovi kredity, ktoré bude môcť použiť ako zľavu na ďalší nákup.
O spoločnosti DODO
Doménou technologicko-logistickej spoločnosti DODO je moderná a ekologicky šetrná mestská logistika riadená komplexnou dátovou platformou, ktorá firme zaisťuje maximálnu efektivitu a presnosť pri doručovaní, najčastejšie hneď v deň objednania. Spoločnosť DODO je spoľahlivým riešením poslednej míle pre B2B klientov ako Tesco, KFC, NAY, Decathlon, Rossmann alebo Dr. Max. Spoločnosť DODO, ktorá v súčasnosti disponuje viac ako 2 600 kuriérmi a 1 200 vozidlami, poskytuje svoje služby v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Nemecku, Rakúsku a Bulharsku. Medzi last-mile prevádzkovateľmi patrí DODO s obratom 63,9 miliónov eur medzi troch najväčších hráčov na európskom trhu a zároveň je najvyužívanejším európskym doručovateľom v oblasti rozvozu potravín.
_____
Kontakt pro média:
Adam Rapák, Group PR Manager, DODO Group
Email: adam.rapak@idodo.group
Tel.: (+420) 702 151 162
www.idodo.group
Pernerova 676/51, Praha 8–Karlín, 186 00