Doručovanie potravín z online supermarketov je očakávaným štandardom na trhu. Funguje na bázy časových slotov, vďaka ktorým si koncový zákazník vyberie čas doručenia, ktorý mu najviac vyhovuje. Hlavnými prednosťami sú rýchlosť a presnosť doručenia, bezpečná manipulácia a dôraz na uchovanie čerstvosti potravín.
Tesco ako vôbec prvý maloobchodný reťazec ponúkol slovenským zákazníkom online nákupy potravín, ktoré doručovala ich vlastná dodávková flotila. S rastúcim počtom objednávok ale spoločnosť zistila, že vysokú kvalitu doručenia aj v budúcnosti zaručí až skutočne efektívne logistické riešenie. V roku 2018 preto firma oslovila nás. A výsledok? Dnes obsluhujeme 12 veľkých pobočiek v Českej republike, 3 pobočky na Slovensku a 3 pobočky v Maďarsku.
Doručovanie zásielok prebieha v časových intervaloch alebo slotoch. Ich dĺžka začína na 30 minútach. Hlavným cieľom je komfort pre koncového zákazníka.
Pretože neustále zbierame dáta z prevádzky, kladieme maximálny dôraz na ich bezpečnosť. Šifrovanie dát počas prenosu je u nás štandardom.
Optimalizujeme trasy pre rýchlejšie a nákladovo efektívnejšie doručovanie. Vieme našu flotilu maximálne utilizovať, vďaka čomu je doručovanie zároveň udržateľné.
Pre zaistenie vysokého štandardu kvality služieb využíváme bodovací systém kuriérov. Systém hodnotí ich štýl jazdy, nehodovosť a spätnú väzbu klientov.
Na základe získaných dát máme real-time prehľad o efektivite prevádzky. Prostredníctvom API majú rovnaké informácie k dispozícii aj naši partneri.
Náš systém je navrhnutý pre všetky dostupné platobné metódy – hotovosť, stravenky, platobné karty. Bezpečnosť platobných transakcií je pre nás prioritou.
Zjednodušíme začiatok podnikania v e-commerce na maximum. Na vás ostáva už len to, čo vám ide najlepšie. Postarať sa o rast vášho biznisu.
Veľká flotila kuriérov DODO doručí váš tovar kamkoľvek po Slovensku aj ďalej. Naviac vďaka našej pickovacej aplikácii nemusíte používať vlastné sklady.
Stretnutie s kuriérom je pri doručení jedným z najdôležitejších momentov. V DODO chceme, aby táto skúsenosť bola pre všetkých zákazníkov čo najlepšia. Našich kuriérov preto neustále hodnotíme a ďalej vzdelávame. Angličtina je samozrejmosťou.
Celý systém DODO je postavený na práci s dátami v reálnom čase, ktoré od nás dostanete k dispozícii. Vďaka nim môžete efektívnejšie optimalizovať cielenie reklamy a lepšie porozumieť svojim zákazníkom.