DODO začína ďalšiu kapitolu v zbrusu nových farbách! Naša identita teraz odráža dlhú cestu, ktorú sme ako firma ušli. S tým súvisí aj jedna novinka. Aby sme sa mohli plne sústrediť na logistiku poslednej míle, rozhodli sme sa zrušiť službu osobného asistenta. Len tak môžeme byť čo najlepšími partnermi pre veľké spoločnosti ako Košík, Tesco alebo Alza, ktorým poskytujeme komplexnú službu last-mile delivery.
Portfólio klientov chceme ďalej rozširovať a ponúkať im maximálne efektívne a udržateľné riešenia pre mestskú logistiku. O rýchle a spoľahlivé doručenie zásielok ale určite neprídete. Stačí si objednať napríklad jedlo z reštaurácie alebo potraviny až k vám domov od niektorého z našich klientov.
Operujeme
Jedno mesto
Počet kuriérov
10
Plánovanie tras
Manuálne
Služby
Vlastná platforma
Typický zákazník
B2C
Operujeme
64 miest v 7 krajinách
Počet kuriérov
2000 +
Plánovanie tras
Vlastný software GAIA s AI
Služby
E-shopy klientov
Typický zákazník
B2B2C
DODO mení koncepciu a ďalej sa bude sústrediť iba na poskytovanie služieb v rámci last-mile logistiky pre svojich B2B partnerov.
Stále budeme expertom na poslednú míľu. Sme partnerom mnohých spoločností (napr. Košík, Tesco, Alza), ktorým poskytujeme komplexnú službu last-mile delivery. Portfólio klientov chceme ďalej rozširovať. Našim cieľom je maximálne efektívna a udržateľná mestská logistika. Budeme sa sústrediť na skvalitňovanie služieb pre našich B2B klientov. Budeme sa venovať vývoju technológií a aplikácií inteligentných data-driven riešení do praxe.
DoDo prešlo veľkou vnútornou transformáciou. Za krátký čas sme veľmi vyrástli, pretvorili firemnú štruktúru na groupovú, teraz sa navyše zameriame vyslovene na B2B. Je to veľa zmien, ktoré musíme prepísať aj do DNA značky a jej prezentácie.
Našou doménou sú technológie, ktoré nám umožňujú riadiť logistiku efektívne a udržateľne. To sa muselo prejaviť aj v novej prezentácii DODO. Zvolili sme technologickejšie farby, pretože práve to je oblasť, na ktorú se teraz chceme maximálne sústrediť.
Náš data-driven prístup aj kvalita služieb zostávajú bez zmeny. Stále budeme expertom na poslednú míľu. Chceme byť čo najlepším partnerom pre našich B2B klientov, preto sa maximálne zameriame na zlepšovanie všetkých našich last-mile delivery služieb. Prostredníctvom inteligentných technologických riešení a data-driven prístupu budeme naďalej upevňovať svoju pozíciu experta na poslednú míľu.
Nezmení, iba skoncentruje. Ešte viac sa zameriame na udržateľnosť prostredníctvom technológií a data-driven prístupu. Pomocou inteligentného plánovania a zónového princípu sa snažíme znížiť počet aut v uliciach a minimalizovať emise. Okrem toho testujeme a používame alternatívne dopravné prostriedky, napr. elektroskútre alebo elektrické bicykle Cargio.
Budeme upevňovať svoju pozíciu experta na poslednú míľu. Chceme zavádzať nové služby a zvyšovať kvalitu tých súčasných, rozširovať svoje možnosti (napr. prepravy nadrozmerných zásielok) aj pole pôsobnosti a posúvať technológiu smerom k maximálnej efektivite a udržateľnosti.
DODO štartuje so službami osobného asistenta
DODO sa pod Inveo presúva k logistike poslednej míle
Začiatok spolupráce s prvými B2B partnermi vrátane KFC
Po Plzni spúšťame rozvoz tiež v Brne
Rozvážame nákupy pre Tesco, vstupujeme do Poľska a na Slovensko
Štartujeme divíziu DODO Fresh pro rozvoz potravín
Získavame strategických B2B partnerov, vstupujeme do Maďarska a Nemecka
Získavame investíciu vo výške 60Mio EUR a ďalej rastieme